Sunday, August 31, 2014

Nädala kokkuvõte (25.08 - 31.08) - #100blogipäeva (66/100)








Olen meeldivalt üllatunud, et hoolimata intensiivset töönädalast suutsin ennast kergesti jooksuradadele meelitada.

Esmaspäeval tegin esimese trenni FootBalance sisetaldadega + Mizuno potased. Oli küll vihmane ilm, kuid jooks oli väga nauditav. Jooksin sama rada nagu eelneval päeval ilma lisavarustuseta. Mõne sõna mainisin ka esmaspäevases postituses.

Teisipäevasest jooksust ilmus samuti väike kirjatükk. Terve päev oli suur magusaisu ja kui ma lõpuks ühele šokolaadile lõpu peale tegin, oli nii halb enesetunne, et lihtsalt pidin jooksma minema. Loe siit. Jooksin seekord FootBalance + Adidas climacoolidega. Jällegi mõnus jooks. Tegin ka 1km x 2 kiirendust. Tundsin, et mul on tekkinud väike jooksusõltuvus.

Neljapäeva õhtul peale tööpäeva tegin viimase sörk-jooks tiiru Viljandis. Väike väsimus oli jalgades ja üleüldse kehas. Tegin ööhämaruses Viljandist ka pilte, mistõttu oli jooks veidi katkendlik. Õhtud on juba päris külmaks muutunud.

Pühapäeval ehk täna läbisin rahulikus tempos 10 km. Jalas olid FootBalance sisetallad + Adidas climacoolid. Tore on olla Tartus ja nautida ilusat päikeseloojangut. Vahepeal hakkas vasak jalg jällegi kusagilt valutama, aga õnneks see möödus peagi.

Aktiivsust käesoleval nädalal: 42,6 km ehk 6 h 3 min
Jooks: 28,08 km, 3h 29 min  olen rahul!

Pole rahul aga sellega, et ujumist ja ratast on väheks jäänud. Õigupoolest ujumist pole mu augustikuu Garmini päevikus üldse.

Tore uudis on veel see, et jooksin augustis kokku 106,49 km, mis on minu uus rekord. Kas mäletate veel maikuu postitust, kus võtsin eesmärgiks läbida kuu jooksul 80 km joostes? Nüüd sai rekord püstitatud ilma suurte ja uhkete eesmärkideta. 


Ei pea enam kaua ootama, sest juba homme ilmub postitus jalaanalüüsist ja FootBalance sisetaldadest.

No comments: