Tuesday, August 26, 2014

Jooksusõltuvus? - #100blogipäeva (63/100)

Mul on vist vaikselt tekkinud jooksusõltuvus. Juba kolmandat päeva järjest käisin jooksmas, sest ma tõesti naudin seda tunnet (jooksukaifi), mis tekib pärast jooksmist. Kusjuures see ei ole üldse minu moodi, et ma jooksen mitu-mitu päeva järjest. Tänane jooksuvabandus oli seesugune, et terve päev oli mul magusaisu ja kui ma lõpuks seda rohke šokolaadiga toitsin, oli kõhus nii halb tunne, et ma lihtsalt pidin jooksuriided selga panema ja välja minema, et seda seisundit leevendada. 

Ma olen tähele pannud, et mina rohkem joosta, seda enam ma seda teha tahan. Ja vastupidi. Praegu ma juba kurvastan, et ilmselt homme ma jooksma ei jõuagi.

Homsest alates olen ma 4 päeva jällegi töölainel Viljandis. Need on ka minu viimased päevad Viljandis ja ma kavatsen ka seal paar head jooksutiiru teha. Sest kunas jälle saab Viljandis joosta?!

Lõpetuseks üks huvitav artikkel jooksusõltuvusest.

Allikas

2 comments:

Liisa R said...

Oojaa, tean seda tunnet. Päev pole nagu üldse kordagi läinud, kui pole saanud jooksmas käia. Samas on see väga mõnus tunne.
Ja kõige hullem on siis, kui näiteks ei saa jooksma minna- on vigastus vms, ja vaatan teisi jooksjaid, no tõesti, süda tilgub verd, nii tahaks ka :P

Miina said...

Ja ongi nii. Vigastuse puhul on jah kõige hullem jooksutahe. ;)