Sunday, May 04, 2014

80 km eesmärk

Käes on mai, kuid päike on näidanud  viimastel päevadel end nii vähe. Igastahes on taaskord aeg püstitada eesmärke. Plaan siis järgmine, et maikuus pean jooksma 30 päeva jooksul vähemalt 80 kilomeetrit. Loomulikult ei ole see mingi hull kilometraaž, kuid arvestades mu hullu ajakava, siis vahepeal ununeb täiesti end pisut liigutada. Loodetavasti aitab see eesmärk paremini rajal püsida. 
Täna näiteks oli suhteliselt nõme ilm, kui sellest hoolimata panin spordiriided selga ja läksin vihma kiuste jooksma. Mõnusad 11 km sai läbitud.








Hetkel on mul 80 km-st teekonnast joostes läbitud juba 24% ehk 19 km. 

Eelmisel nädalavahetusel käisin ka Tallinnas. Tore oli. Sain uue tuuleka ja lihtsalt oli mõnus vahepeal teises keskkonnas viibida. Sõin Vapianos mõnusat suppi, rüüpasin peale itaalia sidrunilimonaadi.

Järgmisel nädalal leiab mind sageli televiisori eest, sest on EUROVISIOONI aeg!!!


Ning juba 24.mail on minu selle aastane esimene jooksuvõistlus. See on Paf-olümüpiajooks. Varasemalt olen ilmselt rääkinud, et sel aastal ma tõepoolest ei pungesta end nii väga võistlustega, kuna lihtsalt aega ei ole. Eelkõige on plaan 5. kursus ära lõpetada, valmistuda vaikselt 6.kursuseks ja muidugi suvel ootab mind ees töö abiarstina.

Võistlused, kuhu tänavu veel plaan minna: Rakvere ööjooks (regatud) ja SEB Tallinna sügisjooks (tõenäoliselt poolmaratoni distants; pole veel reganud).





No comments: