Sunday, September 14, 2014

Nädala kokkuvõte (8.09 - 14.09) - #100blogipäeva (76/100)







Vot nii sini-hall-valge oligi minu nädal. Kaks trennipäeva ja üks võistlus. Ja rohkelt vabu päevi, kus tegelesin remondi ja muude tubaste tegemistega.

Esmaspäevast tahtsin hakata jooksma 100 päeva järjest, kuid painava jalavalu tõttu jäi esimene sajapäeva jooks nii lühikeseks. Jalavalu ja remont võttis trenniisu kolmeks päevaks ära. Mõne sõna esmaspäevasest jooksust kirjutasin siin.

Reedel peale tapetseerimist läksin proovisin jalga ja tegin ühe 6 km jalutuskäigu ja õhtul veel otsa ca 5 km jooksu koos elukaaslasega. Osa jooksust läks kahjuks kaduma, kuna ühel hetkel unustasin foori taga stopperi uuesti käima panna. Jalavalu oli jooksuks haihtunud ja tore oli õhtul pimedas joosta. Reedesest päevast võib lugeda siit.

Täna (pühapäeval) jooksin SEB Tallinna Maratoni poolmaratoni distantsil. Tore võistlus. Kuni viimase kilomeetrini ma ise väga võistlushimuline polnud. Nautisin ilusat ilma ja teises keskkonnas trenni tegemist. Elasin maratoonaritele täiega kaasa. Nähes jooksu ajal halli rinnamärgiga jooksjat minu ees/kõrval, toetasin teda mõne hea sõnaga. Nii tore ja positiivne tagasiside ergutamisest. Stardikoridoris kaasa elades tuli lausa pisar silma, sest maraton ja maratoonarid on nii lahedad. Lisaks nägin enda eelmise aasta maratoni ajameistrit Valdo Jahilot oma grupiga jooksmas, keda ma ka ergutasin. Mis veel imelisem, mu jalavalu oli jällegi kadunud, mis aitas jooksu 100% nautida. Viimasel kilomeetril võtsin oma jõuvarud kokku ja kihutasin finišisse. Sain oma medali kätte ja ei pidanudki roomama :D

























Kokku olin aktiivne: 36,24 km ehk 4 h 39 min
Jooks: 30,24 km (+ reedese jooksu pool kilomeetrit)

Uuel nädalal tahaks ujuda, jõuharjutusi teha ja palju veel.

No comments: