Friday, September 12, 2014

Remont läbi ja tagasi rajal - #100blogipäeva (74/100)

Remondi ja jalavalu tõttu võtsin liikumises/sportimises 3 vaba päeva. Õnneks võin nüüd öelda, et põrand on lakitud, uksed/aknad/lagi värvitud ja tapeet seinas. Juhuu!

Vähese liikumise ja sellest tuleneva kurva meeleolu leevendamiseks sõin rohkelt šokolaadi ja pean kurvastusega tõdema, et +1 kg on juures. Mind ei tee õnnetuks see kaalunumber, vaid see, et ma tunnen ennast jälle  nii raske ja kohmakana.

Lõpuks ometi sai täna tuba valmis ja peale seda tegin ühe kena 1,5 h jalutuskäigu linnas. Õhtul läksime veel  elukaaslasega 5 km-sele jooksutiirule. Kas 3 vaba päeva võib nii mõjuda, kuid jalavalu on jällegi kadunud ja tõsiselt mõnus oli joosta! Mulle nii meeldib õhtuti pimedas joosta. Selline Ööjooksu tunne oli jällegi.

Rääkides SEB Tallinna Maratonist. Jah, ma lähen jooksule. Lähen poolmaratonile. Olen loobumismõtted peast visanud. Ma nimelt pole ühestki võistlusest kunagi loobunud ja seekordki ei taha seda kergekäeliselt teha. Ma lähen ja kasvõi rooman selle läbi, kuid medali ma sealt endaga kaasa toon. Ok, tegelt on plaan siis järgmine: kõnnin või jooksen rahulikult ja tunnen jooksmisest puhast rõõmu. 

Ma tean, et SEB Tallinna Maratoni rada on seesugune, kus joostakse rekordeid ja sinna minnaksegi selliste ootustega. Aga mina lähen sinna seekord lihtsalt jooksu nautima, sest ma armastan jooksmist!

Selfie enne viimaseid liimiseid liigutusi

4 comments:

Kaili said...

3 vaba päeva võivad täitsa imet teha. Ise sain oma üleväsimuset vaid kolme päevaga jagu.

Igathes mul on väga hea meel, et Sa SEB-ile tuled. Loodan, et sa ikka saad ilusti läbi joosta, ega pea roomama. Muuseas....sellega tuli selline huvitav fakt meelde, et triatloni jooksuetapil on roomamine keelatud :D :D

Mine tea, äkki kohtume Tallinnas :)

Miina said...

:D see on küll andekas keeld - roomise keelamine triatlonil :D
Kas keegi on kunagi seda teinud? :P
Tallinnas on tõesti suur võimalus kohtuda. Aga edu Sulle võistlusel ;)

Kaili said...

Jaa, ma mõtlesin ka kohe, et huvitav, kas keegi on siis roomates finišisse jõudnud, et selline keeld peale pandi :D

Tead, ma juba mõnda aega tagasi tahtsin seda kirjutada, aga läks meelest ära. Nimelt, ma vaatasin sportfotost oma võistluste pilte. Ja...Sina oled ka ühe pildi peal :D. Eelmise aasta Paide-Türi rahvajooksu finišis olime koos pildile jäänud :)

Miina said...

Ma leidsin jah ennast sinu pildil :D Ma olen nendel Sportfoto piltidel ALATI nii nõme :P
Aga vahet pole, jooksmine on põhiline.