Friday, October 03, 2014

Väike külmetus - #100blogipäeva (88/100)

Oktoober andis endast märku kurguvaluga, mis nagu tellitult 1.oktoobri hommikul tekkis. Tänaseks olen koduste vahendite ja apteegis müüdavaga kurguvalust lahti saanud. Väike nohu on mind siiski kimbutamas. Aga see on tühiasi.

Külmetusega võitlemiseks valmistasin eile terve kastruli mõnusat tomati-basiiliku suppi. Pilti ma sellest kahjuks ei teinud, kuid tore retsept on siin. Ja see on tõesti maitsev, just rohke Parmesani juustuga. PS! Seda suppi pakutakse ka ühes toredas restoranis. 

Allikas




















Arvan, et haige olemisel peavad olema ka omad plussid, mistõttu küpsetasin lehttaigna-pistaatsiakreemiga rulle. Ausõna, need pole eriti tervislikud küpsetised, kuid on 100% maitsvad. On palju tõendeid, et optimistlikud inimesed haigestuvad harvem ja paranevad kiiremini, mistõttu ei kahetse ma ühtegi rullikest, mis minu kõhtu lendas.

Külmetuse tõttu võtan trenni mõttes pisut rahulikumalt ja ei mõõda sel nädalal nii palju kilomeetreid, kui eelnevatel nädalatel.

Kõigile Tartu linnamaratonile, poolmaratonile ja sügisjooksule minejatele soovin kerget jalga ja mõnusat jooksu!

Küll varsti olen minagi jälle rajal!

No comments: