Sunday, October 12, 2014

Nädala kokkuvõte (6.10 - 12.10.14) - #100blogipäeva (95/100)








Nagu ma eelnevalt mainisin, siis arvestuse ja koolituse tõttu jäi trennitunde vähemaks, kuid suures plaanis oli hea nädal.

Esmaspäeval käisin juba harjumuseks saanud vesiaeroobikatunnis + ujusin 550 m rinnuli basseinis.

Kolmapäeval olin ma õppimisest nii väsinud ja läksin välja jooksma. Pulsikell näitas jooksu alguses müstilisi numbreid, pulss 180x/min. Hiljem pulss normaliseerus. Kardan, et kellapatarei hakkab tühjaks saama. Kuna väljas on juba päris jahedad ilmad, siis panin soojemalt riidesse. Nii raske on sellise paksu vammusega joosta. Kokku läbisin 6 km. Lisaks tegin 30 päeva jõuharjutusi (päev 11): 1 min plank, kõhulihased 70, kätekõverdused 15, kükid 110.

Neljapäeval oli väga mõnus uduvihmane ilm ja läksin jooksma. Jooks oli mõnusalt kerge, pulss normaalne, jalad mõnusad. Jooksu lõppedes oli enesetunne väga hea. Jooksin 9 km. Tempo: 7:06 min/km. Tegin nimetatud päevast ka väikese postituse.

Reedel käisime elukaaslasega jõusaalis. 10 min tegin trenažööril soojendust, edasi tegin erinevaid harjutusi kordustega. Trenni lõpus rullisin jalalihaseid vahurulliga. Laupäeval olid reielihased eriti kanged ja valusad.

Täna (pühapäeval) tegin ühe pikema jooksu (10 km). Vaim oli sel korral värske, kuid jalad olid väga töntsid ja väsinud. Ei tea, kas vähesest veejoomisest, laupäevasest rohkest koolitusel istumisest või tänasest suurest koristusmaratonist, mille tõttu olin suure aja kükk-asendis. Jooksu viimasel kilomeetril üks vastutulev jooksja lehvitas mulle. Ma olin kuidagi nii zombi ja väsinud ning ei suutnud sellele väga reageerida, kuid nii vahva on see, kui jooksjad teineteist tervitavad. Isegi, kui nad on võõrad. Aitäh, võõras (tuttav) jooksupoiss. :)

Kokku olin aktiivne: 32,52 km ehk 6 h 36 min.
Jooks: 25,1 km (3h 4 min)
Ujumine: 550 m (20 min)
Vesiaeroobika x 1
Jõusaal x 1 + 30DC jõuharjutused (day11)

Uueks nädalaks erilisi plaane ei tee. Tuleb, mis tuleb.

No comments: