Sunday, October 19, 2014

Nädala kokkuvõte (13.10 - 19.10.14) - #100blogipäeva (99/100)








Käesolev nädal oli nii- ja naasugune. Kuna viibisin nädala jooksul 6 päeval praktikal (8-11 tunnised päevad), oli raske sportlikus võtmes midagi silmapaistvat teha. Aga päris ebaõnnestunuks ei saa ka nädalat pidada.

Esmaspäeval käisin järjekordselt vesiaeroobikas. Muutub vist juba liiga rutiinseks?! Peale vesiaeroobikat ujusin 750 m ~30 minuti jooksul. 

Teisipäeval tegelesin ainult kõndimisega.

Kolmapäeva õhtul tegin elukaaslasega ühe kiirema jooksutiiru. Ma ei viitsi üksinda üldse kiireid trenne teha. Õnneks võrdub mu elukaaslase rahulikuma tempoga jooks minu jaoks kiiremat tempot, mistõttu saan vajalikud tempotrennid temaga koos teha. Ütleme nii, et kohati oli päris raske jooks. 6,1 km, 35 min 54 sek,  tempo 5:52 min/km. Jooksu muutis veelgi raskemaks tugev vastutuul. Keskmine pulss 169x/min. Lisaks tegin 30DC (day12) jõuharjutusi (1,5 min plank, 15 kätekõverdust).

Neljapäeval ja reedel ei teinud füüsiliselt midagi, sest hoidsin jõudu laupäevaseks pikaks jooksuks.

Laupäeval oli plaanis testida jalgu ehk proovisin, kuidas oleks joosta trenni mõttes rahuliku tempoga 21,1 km. See mõte tekkis mul juba nädala aega tagasi ja ilmselt seetõttu ma nädala sees väga ei pingutanudki. Polegi varem oktoobris poolmaratoni jooksnud. Ja polnudki kõige hullem poolmaratoni kogemus, kuid nii aeglaselt pole ma seda kunagi jooksnud. Selline tunne oli, et tegin tervele Tartule tiiru peale. Võtsin jooksule ühe martsipanibatooni ja SIS-geeli kaasa, kuid geeli mul vaja ei läinudki. Joogijanu ka otseselt jooksu ajal ei tekkinud. Seda ma aga ütlen, et väljas oli päris külm (-1'C), istmik ei saanud jooksu lõpuks ka soojaks.  Edaspidi panen küll topeltpüksid pikale jooksule jalga.

Täna (pühapäeval) viibisin terve päeva praktikal (11 h). Ei jõua ega tahagi liigutada. Õnneks ei ole lihased  eilsest valusad.

Kokku oli aktiivsust: 40,94 km ehk 8h 3 min.
Jooks: 27,23 km (3h 15 min)
Vesiaeroobika x 1
Ujumine 750 m (30 min)
Jõuharjutused x 1

Mõni aeg tagasi tekkis mõte teha iga kuu üks pikem jooks (21,1 km). August-oktoober olen ülesandega kenasti hakkama saanud. 

Uuel nädalal tahaks teha mitmekülgsemat ja põnevamat trenni, aga eelkõige rohkem lühemaid jooksutrenne.

2 comments:

Kaili said...

11h praktikal?!? Mõelda vaid, et mina vingun oma 8 tunniste tööpäevade üle. Sa oled ikka väga tubli naine :)

Miina said...

11 h praktikal on pikk aeg, kuid teinekord võib 3-tunnine füüsiliselt/vaimselt raske tööpäev olla sama intensiivne kui mitte intensiivsemgi. Ära alahinda ennast! ;)