Wednesday, October 15, 2014

Harjumus nimega vesi - #100blogipäeva (97/100)

Vesi kuulub kõikide organismide koostisesse ja veel on meie organismis palju eluliselt olulisi ülesandeid. Vee hulk meie kehas sõltub vanusest, moodustades täiskasvanul ca 60% kehamassist. Vee kogus organismis on pöördvõrdeline rasvkoe hulgaga, langedes suure rasvumise korral isegi alla 40%.

Kevadest hakkasin suuremat tähelepanu pöörama enda vee tarbimisele. Seda soosis ka populaarsust koguva Equa pudeli soetamine. Kirjutasin selles postituses lähemalt, kust ja millise pudeli mina endale muretsesin. 

Equa joogipudel oli tore selle ajani, kuni enne üht suulist eksamit kevadel panin värvilisema joogi pudelisse ja jooksin eksamile. Kahjuks pudel lekkis ja inetud plekid kaunistasid minu kampsunit suulise eksami ajal, mis oli ikka väga inetu ning mul oli väga piinlik.

Peale tänavust sünnipäeva tegid mu armsad sugulased kingituse ja kinkisid mulle Eva Solo pudeli. Ma tõesti ei teadnud, kust nad selle muretsesid. Aga sellest ajast alates, kui ma selle pudeli sain, ei ole ma selles pettunud. Hiljuti märkasin Eva Solo veepudeleid Tartu Kaubamaja kodumaailmas. 

Eva Solo pudel Allikas



















Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Ma tahtsin selle postitusega pigem selgitada, et veepudeli olemasolu tõttu olen ma märganud, et tarbin oluliselt enam vett võrreldes veepudeli eelsete aegadega. Igapäevaselt on mul Eva Solo pudel kraaniveega kaasas. Olen täheldanud, et vee joomine on sageli mõnus ajaviide, saab kiiresti janu kustutada ja vajadusel on võimalik ka käsi pesta.

Trennipäevadel joon ma mitu pudelitäit vett, tavapäevadel vähemalt 1 pudeli vett. Veepudeli kasutamisest alates olen märganud, et oskan kergemini enda puhul tekkivat janutunnet märgata ja vastavalt sellele reageerida.

Hiljutine külmetushaigusesse haigestumine oli ainuke aeg, mil tarbisin oluliselt vähem pudelivett kui muidu. Selle eest jõin rohkelt erinevaid teesid ja ilmselt tarbisin piisavalt vedelikku. Nüüd sügise saabudes on samuti vee tarbimine pisut vähemaks jäänud, kuid vähemalt 1 pudelitäie joon ikka. 

Seega olen aru saanud, et Eva Solo pudeli kingitusena saamine on aidanud oluliselt kaasa minu tervislike eluviiside kujunemisele

Joogem vett, kraanivett!

2 comments:

Kanni said...

Peaks ka endale mingi fancy pudeli muretsema. Äkki motiveeriks see mindki rohkem vett tarbima :)

Miina said...

Ei tea, kas asi oli/on fancy-s veepudelis, kuid veepudelist on tõesti abi ;)