Thursday, September 18, 2014

Unustatud tegevused - #100blogipäeva (78/100)

Allikas

















Täna käisin üle hulga aja Auras ujumas. Tõesti ei mäleta, millal viimati ujulas käisin ja nüüd kui sirvisin Garminit, siis selgus, et viimane sissekanne ujulas ujumise kohta enne tänast on tehtud käesoleva aasta 5.jaanuaril. Uskumatu! Miks ma vahepeal ujumas ei käinud? No tõesti mõnus oli!

Kui eelmistel aastatel olen ujumises pisut viilinud. Mida see tähendab? Olen ujunud 10 x 25 m, siis puhanud ja kordasin eelnevat. Täna aga ujusin 40 x 25 m (1 km) järjest ja seda 40 min jooksul. Ma olen enda üle uhke. Ujusin küll vabas tehnikas ehk vaheldumisi selili, konna ja krooli, aga olen üldiselt rahul. Ja ma polnud peale seda trenni isegi väga väsinud. 

Kroolimise tehnika jätab pisut soovida. Mõte on, et võiks mingilt treenerilt näpunäiteid küsida. Aga esialgu see mõtteks jääb. Äkki uurin Internetist, Youtube-st?! Minu probleem kroolimise puhul on hetkel ilmselt see, et hingan natuke valesti ja rapsin mõttetult palju.

Eile käisin üle pika aja jõusaalis. Jälle üks unustatud, aga tore ettevõtmine. Ühtekokku tegin trenni seal 1h.  Natuke pean uurima ja puurima, mida ja kuidas paremini ja efektiivsemalt teha. Üks tähelepanek veel, minu arvates on jõusaalis käimine ja seal trenni tegemine pigem ehitamine kui lammutamine nagu paljud ütlevad. Aga see selleks. 

Tahaks lähiajal proovida vesispinningut või vesiaeroobikat. Kas keegi minu  blogi lugejatest on vastavates trennides käinud? Ja kui on, siis kuidas meeldis?

2 comments:

Kaili said...

Oh see tuletab mulle meelde, et mul on oma 10 korra ujulakaardil veel mõned ujumiskorrad alles. Peaksingi ennast kokku võtma ja ka basseini ronima.

Vesiaeroobikas pole küll kunagi käinud, aga see pidi väga tõhus trenn olema. Põletab palju kaloreid ja vormib lihast, kuid ei koorma liialt liigeseid. Vesispinning kõlab ka väga põnevalt. Ma arvan, et kui huvi on, siis proovi ära :)

Miina said...

Jaa, ujumine on väga mõnus. Tartus on kahjuks ainult üks koht, kus saab ilma kuutasuta ujumas käia ja see on Aura. Auras on aga sageli nii palju rahvast, et raske on selles inimsupis ujuda.

Kui vesispinningus ja/või -aeroobikas ära käin, siis kindlasti kirjutan sellest ;)