Tuesday, September 09, 2014

Unistus uutest jalavarjudest - #100blogipäeva (72/100)

Unistan vaikselt uutest jalavarjudest. Mõttes on Asics nimelised jooksupotased. Miks just Asicsid? Ausalt öeldes mul ei olegi väga head põhjust, miks Asicsid. Ma lihtsalt tahaks neid proovida. Varasemalt on mul olnud kokkupuude Adidas, Nike, Puma ja Mizuno jalatsitega. Need jalanõud on mind kenasti teeninud, kuid kui vaadata õige jooksusõbra jalgu, siis väga sageli on jalas Asicsid.

Kuna minu vasakut jalga vaevab juba pikemat aega luuümbrisepõletik, siis ei kiirusta uusi jooksupapusid ostma. Uued jalanõud kihutaksid mind liiga varakult ja mõtlematult neid proovima ning treenima. Mina aga pean puhkama.Sestap lükkangi jalanõude ostmist edasi ja kuulan maad.

2 comments:

Kätlin said...

Mul on kõik asicsid olnud, aga nüüd mõtlen, et tahaks midagi muud proovida. Mõttes adidas energy boost, mis pidi väga hea vetruvusega olema. Aga kuna alles augustis sai asics gt1000, siis väga ei kiirusta. Uurin vaikselt maad teistelt jooksuharrastajatelt.

Mida sa ise enda varasematest julgeksid soovitada?Mida oleksid nõus uuesti ostma?:)

Miina said...

Oma jooksujalanõudest kirjutasin pikemalt siin ( http://interparietes.blogspot.com/2014/07/minu-jooksujalanoud-100blogipaeva-14100.html?m=0 ).
Üldiselt olen kõige enam rahul Adidas Climacoolidega. Mõnusalt kerged ja carustatud õhuaukudega, mistõttu on võistlustel ideaalsed. Positiivsena toon välja kena välimuse. Jalanõude puhul häiris mind aga liikuvad sisetallad, mis jooksmist tugevalt häirisid, mistõttu liimisin need jalanõu põhja kinni. Väga vihmase ilmaga pole nendega samutu suurte õhuaukude tõttu mõnus joosta.
Tahaks rõõmuga kuulda Sinu arvamust Asics GT 1000 kohta ;)