Monday, September 15, 2014

Olen õigel teel - #100blogipäeva (77/100)

Umbes 27 postitust tagasi ütlesin, et ei jätka 100 blogipäeva kirjutamist. Siiski, siin ma olen ja kirjutan edasi. Ma kirjutan ja mulle meeldib seda teha. 51. postitusest alates kadus ühtäkki sundus iga päev kirjutada. 

Millest selline kannapööre? Mulle tegelikult ei meeldi midagi katki/pooleli jätta. Olen täheldanud, et plaanitud tegevuste katkestamine mõjub enesehinnangule ja üldisele heaolule halvasti. Sestap jätkangi 100 blogipäeva kirjutamist. 

Samamoodi kaalusin pikalt, kas minna SEB Tallinna Maratoni poolmaratoni distantsile, kuna mind on pikemat aega vaevanud jalavalud. See, et ma sinna läksin lihtsalt trenni mõttes oli praegusel hetkel ainuõige otsus. Eilne päev andis nii palju positiivseid emotsioone ja selgust, et ma olen ilmselt ikka õigel teel.

No comments: