Sunday, September 28, 2014

Nädala kokkuvõte (22.09 - 28.09) - #100blogipäeva (85/100)








Olen treeningmahu mõttes selle nädalaga rahul, kuid trenni nautimises oli kohati tõsiseid puudujääke. Käisin ujumas, vesiaeroobikas, jooksmas, sõitsin rattaga linnas ringi. Nädal oli peale trenni muidu ka toimekas, ühes aines oli arvestus, käisin huvitaval jooksuseminaril, korjasin vanemate juures õunu ja palju muud.

Esmaspäeval käisin vesiaeroobikas. Kokku võimlesin 42 min, lisaks ujusin enne ja pärast aeroobikat 500 m. Vesiaeroobikas käimisest ilmub peagi postitus, kuid kokkuvõttes pean ütlema, et päris äge oli!

Teisipäeva õhtul läksin jooksma. Termomeeter näitas 6*C, kuid Garmin Connect registreeris pigem 2*C. Metsik tuul ja väga külm ilm oli. Alles 1 km lõpuks sain käed enam-vähem soojaks. 3 esimest kilomeetrit oli tuule mõttes normaalne joosta, kuid järgmised 3 km võitlesin tugevas vastutuules. Ei näinud tänavatel ühtegi teist hullu jooksmas. Kodus tegin otsa 30. päeva jõuharjutusi: 65 kõhulihast, 15 kätekõverdust, 1 min plank, 105 kükki.

Kolmapäeval sõitsin rattaga kooli ja tagasi. Peale seda sõitu enam ratta selga väga ei kisu. Nii külm oli sel hommikul sõita. Kõrvad pidid külma tõttu otsast kukkuma. Õhtul käisin jooksuseminaril.

Lisaks eelnevatele päevadele tegelesin ka neljapäeval õppimisega.

Reede öösel magasin väga halvasti ja olin sunnitud vara ärkama, et jälle õppida. Peale arvestust vajusin kustunult voodisse. Paaritunnise uinaku järel tundus patt ilusas päikesepaistes mitte üks jooksutiir teha. Magamata öö oli aga oma jälje jätnud, kehas oli täielik rammestus ja pulss oli tavapäratult väga kõrge. Kokku jooksin 6 km. Kahjuks päikest ma kaua nautida ei saanud, sest päike kadus kiirelt pilve varju.

Laupäeva hommikul olin ammu enne Aura avamist ärkvel ja tundsin, et pean täna ujuma minema. Kokku ujusin 45 min jooksul vabas tehnikas 1,1 km. Üritasin kroolimisel rohkem tehnikale keskenduda, kuid ilmselt kõrvaltvaatajale see sedasi ei tundunud. Oh jah. Aga muidu oli väga mõnus, et hommikul sai trenn tehtud ja terve päev oli veel ees.

Pühapäeval ehk täna tegin kena ja aeglase jooksutiiru Emajõe kallastel. Kokku jooksin 12 km. Sellist asja pole muidugi praktiliselt kunagi juhtunud, kuid poole jooksu peal läks mul kõht nii tühjaks, et ma sõna otseses mõttes jooksin võimalikult kiiresti koju, et süüa. Tuul oli ka täna üpris tugev ja vaatamata pingutustele oli kohati väga raske edasi joosta.

Kokku olin aktiivne 42,53 km ehk 7h 13 min.
Jooks: 24,17 km (2h 57 min) olen rahul!
Ujumine: 1,6 km (1h 3 min)
Vesiaeroobika: 42 min
+ 1x jõuharjutused

Uuel nädalal uue hooga.

2 comments:

Kaili said...

Sul oli küll väga tegus nädal. Rattasõiduks olid ilmad tõesti üsna külmad, minul pidid ka sõrmed ja varbad ühe korra täitsa ära jäätuma. Juba nagu talv oleks :D. Vesiaeroobika postitust ootan juba huviga :)

P.S Mulle meeldib uus kujundus ;)

Miina said...

Täiega nõme ilm on jah rattaga sõitmiseks. Aga nagu sinu nädala kokkuvõttest näha, siis suure tahtmise puhul saab ikka kenasti trenni teha.
Tore, et minu blogi uus välisilme meeldib :) Mõningad muudatused on veel tulemas, sest ma pole 100% rahul.