Sunday, September 07, 2014

Nädala kokkuvõte (1.09 - 7.09) - #100blogipäeva (70/100)

Nädal pakkus nii toredaid elamusi kui ka väsitavaid ettevõtmisi.










Ühe asjaga olen sel nädalal küll rahul. Nimelt suutsin ennast mitmekülgselt arendada: käisin jooksmas, kasutasin ratast transpordivahendina, aga tegin rattaga ka pikema sõidu. Ja võtsin taaskord 30 day challenge jõuharjutused käsile.

Lisaks koolile ja sportimisele teeme endiselt ka remonti. Nüüd on värvimised tehtud ja loodetavasti homsest hakkame tapetseerima.

Olen tundnud terve nädala jooksul väikest vastumeelsust jooksu suhtes. Pean ennast ikka mitmeid kordi veenma, et ma välja jooksma läheks. Ei tea, milles asi on?! Alles eelmisel nädalal oli kõik nii priima.

Teisipäeval kõndisin + sõitsin rattaga kooli ja tagasi.

Kolmapäeval käisin rattaga koolis. Õhtul tegin ühe mõnusa jooksuringi. 7 km, 52 min. Keskmine pulss 152x/min. Ja see oli ka ainuke meeldiv jooksutrenn käesoleval nädalal.

Reedel käisin rattaga koolis, veidi jalutasin ka. Õhtul  pidasin kaua aru, kas minna jooksma. Tuli hoopis aga mõte minna rattaga sõitma ja see oli üks hea mõte. Isa liitus minuga umbes poolel teel ja sõitsime mõnusas tempos, isegi päris heas tempos ütleks suvilasse ja tagasi. Isa tahtis kangesti vahepeal võidusõitu teha, mistõttu aeg-ajalt läks pulss päris kõrgele (182x/min). Keskmine pulss oli aga 132x/min. Selle aasta esimene pikk rattasõit (23 km) sai kenasti tehtud ja olen sellega päris rahul. Toredas seltskonnas on alati vahva trenni teha.





















Laupäeva veetsin suures osas istudes, süües ja istudes. Vanemad kutsusid mind kaasa, et sõita vanatädile Tallinnasse külla. See oli kõige pikem Tallinna sõit vist kunagi, kuna vanemad tahtsid mulle kangesti Paide kõige armsamat kohvikut näidata ja see tähendas muidugi peatust saiakeste seltsis. Tallinnas piirdusime ainult toidupoes ja vanatädi juures käimisega, mistõttu pildimaterjal Tallinnast puudub.

Õhtuks olin ma istumisest ja saiakeste-kookide pugimisest nii väsinud, et ma pidin jooksma minema. Enne õhtust jooksu pistsin aga midagi kõhu täiteks suhu ja 5 min hiljem oli juba jooksurajal. See oli suurim viga üldse. Täis kõhuga on ikka väga ebameeldiv joosta, pulss oli metsikult kõrge ja ma olin ennast külmakartuses pannud eriti paksult riidesse. Ma higistasin tohutult, kõht oli vastikult täis ja üldse oli kõik väga paha. Kodus tegin peale 30 päeva harjutusi: plank 45 sek, kõhulihased: 50, kükid: 80, kätekõverdused: 10.

Vanalinna kohvik Paides







Kohviku interjöör
















Koogid, tordid, saiakesed, makroonid













Minu kaneelisaiake ja kohv
















































Pühapäeviti on üldiselt plaanis pikk jooks. Täna oli järjekordselt selline päev, kus ma ei tahtnud üldsegi jooksma minna. Nii ma siis pidasin veidi plaani, võtsin kõrvaklapid ja telefoni kaasa ja otsustasin minna kiirkõndi tegema. Kui ma kõnniga alustasin, siis tundsin ennast nii kohmetuna. Ma olen harjunud terviseradadel jooksma mitte kõndima. Alguses oli väga ebameeldiv. Kui ma olin 0,5 km ära kõndinud, muutsin plaani ning otsustasin joosta ja kõndinda vaheldumisi (1 km : 1 km). Kokku läbisin 10 km 1h 21 min jooksul. Aga see trenn mulle väga ei meeldinud, sest joostes ei püsinud kõrvaklapid hästi peas, kõndides oli kõrvaklappidest muusikat küll mõnus kuulata, aga kõndimine pole ikka minu jaoks.

Peale jooksu tegin 30 DC 8.päeva: plank 45 sek, kätekõverdused: 10. Teiste harjutuste osas on puhkepäev.

Täna tegin ka pitsat, mis oli mu elukaaslase sõnul parem kui Pärnu Steffani pitsarestoranis. Peab vist ka pizzeria avama :D

Homemade singi-tomati-juustu-basiiliku pitsa

























Kokku olin aktiivne: 68,37 km ehk 7 h 19 min (olen rahul!)
Jooks: 22, 77 km (2h 51 min)
Ratas: 23,03 km (1h 19 min) arvestatud ainult pikk sõit
+ jõuharjutused

Uuest nädalast puhuvad juba uued tuuled. Valmistun SEB Tallinna poolmaratoniks, loodan tapeetimisega ühele poole saada. Kui aega on, siis loodan alustada Annaliisa run100days plaaniga. Te küsite, miks peaks jooksma 100 päeva järjest. Võib-olla selle pärast, et see hirmus sügisene sobune aeg tervemalt üle elada.

Tore uudis on veel see, et eile sain Skechers 5 km jooksu võistlussärgi kätte. Hurraa!

No comments: