Tuesday, September 23, 2014

Linnamaratoni seminar - #100blogipäeva (82/100)

Allikas










Minu blogist on vaikselt saamas erinevate ürituste kultuurikanal, kuid täna Internetiavarustes surfates leidsin seesuguse toreda seminari nagu seda on "11 päeva Tartu Linnamaratonini". Leiab see aset juba  homme, kolmapäeval (24.september) kl 17.30 Feel Good Music Cafes (Rüütli 12, Tartu). 

Seminari viivad läbi 3 suure kogemustepagasiga tugevat harrastusportlast, kes räägivad huvitavatel teemadel:
Margus Pirksaar "Mida teha ja mida võiks vältida järele jäänud perioodil"
Mart Einasto "Tugeva harrastaja ettevalmistused enne maratoni ja eduka maratoni tõed"
Ain-Alar Juhanson "Maraton triatloni sees, kuidas siis selleks valmistuda - energeetiline pool"

Nagu ma aru sain, siis seminar on osalejatele tasuta.


Kui ma vähegi radioloogia õppimise juures aega leian, siis väisan ka mainitud seminari.

2 comments:

Margit Partei said...

Ma ise ei saa minna, aga kui sa käidud saad, siis äkki kirjutad blogisse ka pärast, mida head räägiti. :)

Miina said...

Kui ma sinna lähen, siis kindlasti kirjutan ;)