Thursday, September 04, 2014

Kokkuvõte suvest - #100blogipäeva (69/100)

On aeg teha väike kokkuvõte suvest. Suve keskpaigas tegin nimekirja asjadest/tegevustest, mis olid suvel plaanis. Nüüd vaatame, kuidas mul läks:

roheline - sain hakkama
kollane - enam-vähem sain hakkama
punane - ei saanud


tahan päevitada ja meres ujuda - suve jooksul käisin rannas päevitamas täpselt 3 korda, aga õnnestus isegi Pärnus meres ujumas käia ja vesi oli nii mõnusalt soe.

tahan mitu head raamatut läbi lugeda - paar head raamatut on veel pooleli. Loodan varsti need lõpetada.

tahan edukalt oma tööga hakkama saada - 99,6% täpsusega ma arvan, et ma sain hakkama.

tahan teha rattaga vähemalt ühe pika sõidu - piinlik lugu, aga ma ei teinud rattaga ühtegi pikka sõitu. Kasutasin ratast vaid transpordivahendina.

tahan rulluisutada - terve suve jooksul ei saanud ma kordagi rulluiske jalga. Väga kurb!

tahan osta ja kinnitada ruloo ja kardina magamistuppa ning kardina kööki - Pole ka veel edenenud. Tegeleme hetkel hoopis väikese toa üldise remondiga (värvimine ja tapetseerimine). Kui tuba valmis, siis paneme rõhku kardinatele.

tahan varuda talveks sügavkülma marju ja muid aiasaadusi  - 100% täidetud. Varusin talveks vaarikaid, must- ja punasõstraid. Lisaks panin hoiukarpidesse tilli, sibulat. Plaan on veel astelpajumarju korjata.

tahan teha vähemalt 1 korraliku lõuatõmbe - ma pole isegi üritanud. Võtan selle plaani järgmiste kuude jooksul.

tahan joosta hea enesetundega ja hästi Rakvere Ööjooksul  - absoluutselt. See oli nii tore jooks :) Juba teist aastat on sellelt jooksult mõnusad mälestused.

tahan saada sõpradega kokku  - paaril korral see isegi õnnestus. Ja väga toredad kohtumised olid :)

tahan küpsetada uue retsepti järgi maitsva koogi - ostsin hiljaaegu uued küpsetusvormid, mistõttu lükkub plaan edasi sügisesse. Suvel liiga soojade ilmadega ei tahtnud ahju tööle panna.

tahan oma 2 praktikaga kenasti hakkama saada - Jess! Tehtud!

tahan piisavalt vett juua - mul on talvest alates tekkinud hea vee joomise harjumus. Olen rahul! Alati võiks rohkem juua, aga üldiselt olen tubli.

tahan teise ringi 30 päeva jõuharjutustele peale teha - kahjuks jäi see katki, aga homsest võtan selle uuesti käsile.

tahan veeta elukaaslasega mõnusalt aega - käisime siin ja seal, aga töö tõttu olime teineteisest päris palju eemal.

tahan oma perega koos olla - vabadel päevadel üritasin perega koos olla, aga ehk oleks saanud ka rohkem.

tahan minna pediküüri - Tegin küll ise pediküüri, kuid see pole ikka see. Õnneks ootab mind varsti massaaž, mida ma väga ootan.

tahan vaadata sarjad (Grey anatoomia; How I Met Your Mother) järele - No tõesti ei leidnud suvel selleks aega.

tahan teha kodus suurpuhastuse - suurpuhastus ootab remondi lõppu. Ilmselt uuel nädalal saab see tehtud.

tahan proovida uusi põnevaid asju - minu töö oli uus ja põnev väljakutse. Ka Kõva Mehe Jooksu võistlus oli midagi teistsugust. Ja üks tore tegu oli kokkusaamine teiste tervisespordiblogijatega. Tegin Rademari spordipoega toredat koostööd.

tahan magada telgis - magasin korra suve jooksul telgis. Tore oli! Naudin nüüd veel enam voodis magamist.

tahan suhelda teiste tervisespordiblogijatega - Tehtud! Ja nii tore on pärast blogijate kokkutulekut teisi blogijaid kohata erinevatel spordiüritustel või terviseradadel.

tahan puhata - Ok. Selles vallas on suured puudujäägid. Nüüd, sügisel, üritan võtta võimalikult sageli rivitult ja nautida vananaistesuve.

No comments: