Friday, August 01, 2014

Pika jooksu plaan - #100blogipäeva (45/100)

Mõte on homme hommikul vara ärgata ja teha üks pikem jooks. Pikem jooks tähendab minu jaoks 15 ja enamat kilomeetrit. Eks näis, kuidas läheb, aga plaan on vähemalt selline.

Juba kahe nädala pärast on tulemas minu selle aasta esimene poolmaraton. Kui homme teen pika jooksu ära, siis ilmselt enne võistlust pikkadeks jooksudeks enam aega polegi.

Peaks hakkama vaikselt ka peedimahla jooma. Jah, ma millegipärast usun sellesse. Eelmisel aastal vahetult enne minu maratoni debüüti ilmus üks huvitav artikkel Marathon100 koduleheküljel, milles räägiti peedimahla kasulikkusest. Ühest uuringust tuli välja, et "peedimahla positiivne mõju ilmnes juba neljandal päeval, mil seda võlunektarit tarbinud uuritavate vastupidavusvõime paranes 16% võrra". Niisiis jõin minagi enne maratoni ohtralt peedimahla.


Allikas























Hiljuti lugesin ka Gätly blogist, et temagi on peedimahla usku. Gätly tutvustas põnevat peedimahla kontsentraati, mida müüdavat Rademaris ja mille 70 ml võrdub 1,5 l peedimahlaga. Võimas! Pean ka seda proovima. Täna käisin küll spordipoodides, kuid millegipärast ei hakanud nimetatud kontsentraat sugugi silma. Keep looking!

Täna ja eelnevad päevad olen piisavalt vett joonud. See ei tähenda aga seda, et praeguste kuumade ilmadega ei peaks trenni ajal ennast veega varustama. Vähemalt ühe peatuse pean kusagil tegema, et kasvõi väike pudel vett osta.

Aga elame, näeme! Homne postitus tuleb taaskord Mulgimaalt!

No comments: