Friday, August 08, 2014

Olen jooksja - #100blogipäeva (51/100)

Terve päeva tundsin ennast kuidagi halvasti. Selline raske tunne oli kehas. Ma usun, et oma osa mängib ka see, et teel Viljandisse sõin mõned tükid šokolaadi ja pitsat. Viljandisse jõudes ei mõelnud ma kaua ja läksin välja jooksma.

Kui ma jooksmist alustasin, siis oli endiselt selline raske tunne. Õnneks see tunne vaibus pärast paari esimest kilomeetrit. Edasi tundsin jooksust puhast naudingut. Keskmine tempo 7:28 min/km, keskmine pulss 155x/min. Tee kulges minu Viljandi elukohast Jämejala kandis Paala järveni. Tegin 2 tiiru ümber järve ja jooksin tagasi. Kokku läbisin 9,1 km 1h 8 minutiga.

Nii tore ilm jooksmiseks. Kaunis päikeseloojang, inimesed ujumas/sulistamas järves. Tegelikult on tore see, et väljas on endiselt soe. Saab õhtuti kl 21-22 paiku lühikeses vormis joosta ja ei tunne kuskilt, et külm näpistaks. Mõnikord tuleb pisiasjadest rõõmu tunda.

Tagasi koju joostes hõikas üks 10-aastane poiss emale: " Emme, tule eest! Jooksja tuleb tagant!". Vot, olen jah jooksja :)


Allikas

No comments: