Thursday, August 21, 2014

Loosiauhind - #100blogipäeva (59/100)

Nii äge, et ma tegelen jooksmisega. Nii äge, et ma ikkagi läksin Skechers 5 km jooksule. Nii äge, et ma tutvusin Margitiga terviseblogijate kokkutulekul. Nii tore, et Margit ütles, et ma vist võitsin mingisuguse loosiauhinna. Nii vahva, et võistluse korraldajad pakkusid lahkelt ka peale võistlust loosiauhinda. Super! Aitäh Teile!


Nüüd esitlengi teile oma loosiauhinda - Perwoll (Sport&Active) spordipesugeel. Spetsiaalne pesuvahend spordi- ja matkarõivaste puhastamiseks. Säilitab spordirõivaste membraani funktsiooni.  Mul polegi kunagi seesugust spetsiaalset spordirõivaste pesuvahedit olnud.


























Ma pole ka ühelgi võistlusel kunagi loosiauhindu võitnud, kuigi sageli olen jäänud loosiauhindade jagamist vaatama. Kui mitte võistluse enda pärast, siis just loosiauhindade pärast soovitan võtta osa väiksematest spordiüritustest, kuna võidušanss on ju seda suurem!! Mina usun nüüdsest loosiauhindadesse :D 

3 comments:

annaliisa said...

Minu ainus loosiauhinna võit terve elu jooksul üldse (ja ma olen ikka nendes loosimistes osalenud)osutus reisiks, sain lausa koos sõbrannaga Brasiiliasse! :D Ma küll loodan helgelt edasi, et äkki õnn naeratab veel kunagi, aga ise olen küll mitmel korral juba öelnud, et kogu mu elu loosiõnn läks selle peale :D
Ja see pesugeel on väga hea! Kasutan seda alati oma spordiriiete pesemisel ja riietele jääb mõnus lõhn ja materjal säilib ka hästi! :)

Mariliis said...

Nõustun, see pesugeel on hullult hea! Võtab higilõhna täielikult ära ja on ise ka hea lõhnaga. Ma muud enam oma trenniriiete pesemiseks ei kasutagi. ;)

Miina said...

Väga vahva, et ma nii hea loosiauhinna siis sain :D

See Brasiilia reis on muidugi superhüpermega loosiauhind. Ma vist rohkem ei tahakski elus midagi võita, kui ma selle saaks :D