Thursday, August 28, 2014

5 põhjust - #100blogipäeva (64/100)

Nii naljakas, kui see ka pole, siis vahepealsed 4 aastat pole ma sugugi nii väga tahtnud kooli minna kui sel aastal.

Viis põhjust, miks ootan kooliaega:

1. Uuest nädalast saan loodetavasti pisut vabamalt olla. Esmaspäeval algab kool, mis tähendab küll 5 päeva nädalas loenguid, aga see tundub töö kõrval täiesti köömes. Olen väsinud siin Viljandis olemist. Õigupoolest näeb minu päev välja järgmine: ärkan, pesen, söön, kõnnin tööle, töö, kõnnin koju, söön, magan. Ja korrake eelnevat lauset 4 korda.

2. Saab näha toredaid kursakaaslasi, sõpru, tuttavaid. Ma tunnen seltskondlikust elust täiega puudust.

3. Olen Tartus tervislikum: söön Tartus rohkem värsket kraami kui siin Viljandis. Lisaks meeldib mulle Tartus rohkem trenni teha. Erinevalt Viljandist on Tartus õhtul jooksmiseks mõnusad valgustatud rajad.

4. Ma saan elukaaslasega rohkem koos olla.

5. Algav kooliaasta on minu jaoks märgilise tähendusega ka selle poolest, et olen viimast aastat üliõpilane. Loodetavasti tuleb uus kooliaasta edukas!!

"Oh, kooliaeg, oh, kooliaeg, millal sina tuled.." :D

No comments: