Monday, June 30, 2014

Beauty sleep - #100blogipäeva (13/100)

Mõnel päeval tunnen ennast väga uimase ja jõuetuna. Täna aga kindlasti polnud selline päev. Hommikut alustasin jällegi haiglas. Assisteerisin kahel operatsioonil. Seejärel jalutasin koju (45 min) ja sõin.
Väikese beauty sleepi tegin ka.


















Otsustasin täna vanemate juurde ööseks minna ja ma tunnen, et keskkonna vahetus tuleb trenni mõttes sageli kasuks. Jooksin Tamme staadionil ja mujal Tammelinnas. Kokku 6 km ja 45 min. Kuna jooks oli suhteliselt kerge ja minu jaoks madala pulsiga, siis tegin otsa 190 kükki, 140 kõhulihast, 40 kätekõverdust, 4 min planki. Plank oli raske, aga hakkama ma sain. Juba mõne päeva pärast kavas 5 min planki. Karta on, et peale seda sooritust olen küll "kutupiilu".

Olen mõelnud, et harjumus lõunauinakud teha on tõenäoliselt aastasest öötööst tuleneva unedefitsiidi tulem. Või äkki on mul mingite vitamiinide või mineraalainete puudus?! Peab kirjandust uurima.

No comments: